Lååångledig!!


Skrivet: 2009-11-16 » Tid: 19:53:45 » Allmänt

Det är så jävla underbart =) har redan hunnit med att träffa Frida och lille Alvin i morse och sedan så var ja ut och gick med Martina och lilla Isabell (hon var helt underbart söt) sedan var jag och älko och handla lite mat och frukost så åkte vi och gjorde pizza bullar =) Det blev skit gott!! Ikväll ska vi hitta på nå med Fiffi och Tjoppe men vet inte vad än =) men nått kommer vi på, kan nog kanske bli en spelkväll =)

Imogon ska vi rena ur garderober och gästrummet och ja ska rensa ur mina lådor i köket och sortera upp lite viktiga papper, känns som allt är en endaste rösra just nu =) Vi ska även baka bullar imorn tills vi ska ha ett heminredningsparty här hemma på torsdag kl 19 så du/ni som vill komma får jätte gärna göra det =)

Ne nu ska ja föna håret och ringa o kolla om fifflan svimmat i duschen eller nått =) ha en trevlig måndagskväll alla underbara typer därute =)






Dom bästa <3


jossan

såg inbjudan på facebook! jag komemr gärna om jag inte får jobb.. =) vore jätte skoj.. =))) kram

Skrivet: 2009-11-17 Tid: 06:37:34
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: