hård natt, helvetes morgon!!


Skrivet: 2012-01-06 » Tid: 11:19:30 » Allmänt

Frank har knölat hela natten och blev hysterisk på morgonen (gryning!!) Stackars älskling hann bara sova nån timme och jobbar nu fm =( en annan hade migrän och hade inga piller hemma alls så fick ta vetekudden som lite hjälp. Vid 4.50 tiden somnade tillslut en grinig kille så då fick man iaf sova en 50 min till, sedan var det uppstigning! Kommer bli en tuff dag! han har fortfarande inte somnat än så nu ligger han i sängen och leker så hoppas att han somnar snart så man kanske får blunda någon min till! Idag blir en lugn dag! känner att jag inte har allt för mkt ork idag! ska försöka ta mig en promenad på em nu när de är soligt ute!
Nu tror jag att han somnade så nu gäller det att attacksova!
ha en toppendag!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: