nu blev de glappt


Skrivet: 2012-01-11 » Tid: 12:23:26 » Allmänt

men inlägg på några dagar men har haft fullt upp och nu när min iphone e trasig så lär ja blogga från datorn och de finns de inte så mycket tid till! Jag har börjat min viktnedgång nu sakta med säkert =) igår skrev jag och Linda in oss på gymmet och börjar nästa vecka men olika pass. Ska testa de olika passen först och sedan se vilka vi tyckte va roligast =) ska köra minst 3 pass i veckan. på de blir de promenader vilket jag redan börjat med, ska även testa en diet som en på Nickos jobb hade kört och han gick ner 20 (!!!) kg på 8 (!!!) veckor!!!
och Han var mätt och inte nå hungrig så hoppas den fungerar även på mig =) 

Frank väer så de knakar, han har börjat åla iväg nu så nu kan man inte bara lägga han på golvet och tro att han ligger kvar där =) Nej nu utforskar han ALLT!! Står väl inte på förrän han kryper =) Snutten min!! <3

Nej nu lär jag ta tag i hemmets bestyr.. Och invänta att mamma ringer efter hon vaknat upp från operationen!
Ha nu en superbra dag för det ska jag ha!



 



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: