Sleepy...


Skrivet: 2012-10-18 » Tid: 21:40:17 »

Snaaaart fredag o helg! Hatar verkligen fm veckorna! Som tur är så böt jag bort nästa så efter imorn jobbar jag 3 em veckor!! = SKÖNT!!

Frank har varit knölig på nätterna hela veckan.. Funderar på om han drömmer nått otäckt? Vaknar med 40-50 min mellanrum och gråter, så fort du stoppat om honom och smeker lite på ryggen så somnar han om? Tröttsamt vill jag lova! Håller tummen att det går bättre inatt.

Imorn efter jobbet blir det kupolen och shopping :) synd bara att jag inte ska shoppa till mig :) funderar på att köpa hårfärg iaf?! Vill ha mörkare!

Trevlig helg kära vänner, nu lär jag attacksova innan frank eller växlarklockan väcker mig!!.... Som sagt skönt att det snart är helg! Den som väcker mig på lördag bör ha sitt testamente klart!

Hajj hajj


Mickis Lammi

Sötgubben, vad stor han har blivit :)

Skrivet: 2012-10-23 Tid: 17:45:24
URL: http://mickislammi.blogg.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: