sööööndag!


Skrivet: 2012-10-14 » Tid: 17:01:59 » Allmänt

Hejjö! Igår så körde jag, Hanna & Veronica massa SKIT till tippen! sen fick ja och Hanna altanen vinterfärdig och tog in utemöblerna och Franks pool mm så nu kan snön komma =) Efter de så kom Felicia hit så drack vi lite blåbärs shots och väntade in Veronica o klimpen sen satte vi kurs mot Hedemora och gjorde ett litet depåstop på donken =) sen blidde de inflyttningsparty hos Veronica & Jonas! Var superskoj och massa folk (jag kände typ 3 Pers) vi shotta vidare på blåbärsshots och körde beerpong (jag körde med grogg ist, lite hårdare) Veronica däcka på altan =) så vi drog vidare till Avesta och kingen där vi mötte upp Fiffi & Co! Dansade, dansade och dansade lite till =) Frida stod utanför och väntade på oss när de stängde och vi käka lite Beppes innan vi skjutsa hem Fiffi och Veronica sen rulla vi hem till kärrgruvan o somnade ovaggad vid 4 tiden! Idag har jag mått alldeles för bra??!! helt sjukt med tanke på allt jag hällde i mig igår och blandade :/ men det tackar vi för!! Haft en suuuper mysig slödag och nu börjar jobbångesten komma :( 5 förmiddags skift har jag framför mig :(( Det är verkligen döden!! nu ska jag laga lite kvällsmat till Franken! TackoHej!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: