yesterday


Skrivet: 2009-11-01 » Tid: 12:53:50 » Allmänt

hade en svin kul dag/kväll igår tills ja fick migrän,, men men så kan de bli vill iaf tacka alla som var med igår =) hittade tyvärr inte sladden till kameran så får lägga ut maskerad bilderna sen, har dessutom en rolig film som ja ska lägga ut sen när veronica lärt mig hur man lägger ut filmklipp på bloggen =) idag när ja vaknade (fick sovmorgon eftersom ja ska jobba natt) så hade älsklingen städat och gjort rent hela huset. han är bara för underbar!! Och ikväll ska ja jobba natt med mitt älskade skift lag =) ska bli så jäkla skoj!! Ska hämta frida vid tåget kvart över fem oxå =)

nej nu ska ja surfa vidare sen vara lite social med tias och emma som är nyförlovade =) GRATTIS till er!

Här kommer de lovade bilderna på lille Alvin =)

 Alvin i min famn

 Alvin i nickos famn

 Alvin med sin stolta pappa

 Alvin med sin mamma


nu ska ja fortsätta vara social här hemma!

ha en toppen söndag!!

jenny

åh vad fin han är :D

Skrivet: 2009-11-01 Tid: 20:03:28
URL: http://iglooglass.blogg.se/
Veronica

men vilken liten charmis! :) Hoppas vi kan ses snart gumman, :) jag älskar dig så otroligt mycket vännen! Om du visste vad du betydde för mig. <3

Skrivet: 2009-11-02 Tid: 14:38:00
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Veronica

ja absolut gumman! det tycker jag, annars kanske jag och pinke kan kika ut till er någon eftermiddag här och ta en kaffe och pratas lite :) PUSS BABY!

Skrivet: 2009-11-02 Tid: 15:03:35
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: