2010


Skrivet: 2010-01-02 » Tid: 15:28:50 » Allmänt

Tycker det ser snyggt ut att skriva 2010 =) Men har inte vant mig så mkt med det än, men men Hade iaf ett super bra nyår! God mat, trevligt sällskap, gott o dricka och super roligt hade jag =) så jag är nöjd! 

Igår var vi tillVästerås och bowlade lite först sedan käkade vi på Max och sen åkte vi till Linda och Hans och badade bubbelbad =) kunde inte blivit en bättre start på det nya året =) ska bli fler gånger bestämde vi, kul och göra nå man inte gör annars =) Jag vann inte bowlingen men de hade ja inte räknat med heller kunde ju bara konstatera att det är lättare att bowla på Wii =)

Idag har ja skottat av hela uppfarten och gången upp till huset för att ens kunna komma ut med bilen, sedanåkte ja ner på byn och vinka av Jenny,Texas och Andreas som åkte hem idag! men kommer hit snart igen hoppas jag =) Sen var ja in på ica en sväng och handlade lite. Kom hem och tänkte att nu ska ja bara ta det lugnt och njuta av ledigheten men sen sg ja disken så då plockade ja ur diskmaskinen för att sedan plocka i den på nytt och köra igång den =) sen kom jag på att ja skulle behöva tvätta lite underkläder såslängde på en maskin med tvätt oxå, så nu sitter ja och data nördar med gott samvete =)

ikväll blir de film med älsko och sedan kanske lite pulka o skoteråkning vi får se vad de blir, annars kanske de blir imorgon ist =)

Nej nu ska ja glo lite andra sidor! ville bara skriva av mig lite här

  

Heiiitååå.....

jenny

fy fan vad vi är snygga!! puss

Skrivet: 2010-01-02 Tid: 18:30:39
URL: http://plastros.blogg.se/
jossan

hur mycke vill ni ha för de isf?? vill inte lägga ut så mycke pengar på nått jag inte vet om jag komemr använda.. =)) puss

Skrivet: 2010-01-02 Tid: 19:28:21
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
jossan

de va inte farligt.. men går de bra om jag betalar till löning?? =)))) du e underbar gumman! tack så jätte mycke..=))) puss puss

Skrivet: 2010-01-03 Tid: 10:49:08
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: