3-års dagen <3


Skrivet: 2010-01-07 » Tid: 10:33:01 » Allmänt

Idag har ja och älskling varit tillsammans i tre år =) Tänk så fort tiden går och så mkt roligt vi hunnit göra =)och många fler år blir det!! Älskar honom lika mycket nu com ja gjorde då om inte mer till och med! Han är min Familj, man, sambo hjärtevän och bästa vännen! Med honom klarar jag vad som hellst! <3

Eftersom älsklingråkade hitta sitta paket igår så fick han öppna det då och jag fick öppna mitt sen på kvällen när ja kom hem från jobbet. Jag fick det nya lips tillxbox 360 =) som ska ska yla till den skivan! älskar det! Den tråkiga är bara att jag jobbar eftermiddag och han natt så endagången vi ses är på jobbet, för när ja kommer hempå kvällen har han åkt till jobbet och när han slutar så sover ja och när ja går upp så sover han och när han vaknar sen har ja åkt till jobbet =(men nästa vecka jobbar han bara två skift och jag är ledig sådå får vi massa tid tillsammans och jisses vad ja ska umgås med honom!!

Hoppas alla får en toppen dag!

Puss o Kram



Niklas & Alliz betyder mest !!!

Nicko

Va söt du är älskling! Du är mitt allt! Ja nästa vecka får vi njuta ordentligt =)

Älskar dig

Puss puss / din man

Skrivet: 2010-01-07 Tid: 12:57:52
Veronica

Åh va mys! Grattis till er!!! :) Hoppas vi ses snart vännen. <3

Skrivet: 2010-01-07 Tid: 14:53:10
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Linda

Grattis ni är så söta tillsammans, och passa på att njut nästa vecka:)

Skrivet: 2010-01-07 Tid: 15:45:32
jenny

åå vad roligt gumman. fan vad tiden går fort.. GRATTIS! världens vackraste par!! pusspuss

Skrivet: 2010-01-09 Tid: 12:59:58
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: