För dålig,,,


Skrivet: 2010-01-13 » Tid: 14:50:19 » Allmänt

Har jag blivit på att blogga. men har så mkt att göra nu när man ärledig så tiden räcker nästan inte till =) Vi ha haft fullt upp dom här dagarna som varit men kan inte berätta ngt än för vi vill hålla det hemligt ett litet tag till =)
idag har vi eldat tunna och håller fortf. på med det, är som en gigantisk isbit där i =) kommer nog aldrig att få den tinad känns de dom =) får kanske elda hela natten =)

Älsko har tagit massa fina vinterbilder på Alliz som ja lägger upp så ni har nått att kolla på =)
BTW har slut på pengar och sms på mob så vill ni nå mig så får ni slå en pling =)

Heiiidååå

     
                                             

Anonym

nu blev jag ju super nyfiken. men de kunde du väl förstå.. har jobabt som en toka så har inte hunnit höra av mig om vi skulle ta en sväng med hundarna lr flera.. =(( imorgon blir det ett 12-timmarspass sen har jag fredag kvar. sen i helgen e jag leig förhoppningsvis.. men vi kanske kan ta en sväng då? du jobabr inte då va? puss

Skrivet: 2010-01-13 Tid: 16:20:40
jossan

de va jag som kommenterade tidigare.. // jossan

Skrivet: 2010-01-13 Tid: 16:21:03
Emma

Sv; Det blir kanon de. hör av dig för ja har inga sms el pengar på mob så ring ist så planerar vi en dag =)

Skrivet: 2010-01-14 Tid: 11:15:13
URL: http://nickosemma.blogg.se/
veronica

men du, det där var elakt! Är det vad jag tror att det är ? ;) B? Fan va nyfiken ja vart nu!!! :)

Skrivet: 2010-01-14 Tid: 15:33:41
URL: http://sstromberg.blogg.se/
jenny

visst vet jag?? puss

Skrivet: 2010-01-14 Tid: 16:08:52
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: