INGEN RUBRIK


Skrivet: 2010-01-23 » Tid: 11:57:13 » Allmänt

kommer inte på någon rubrik för detta inlägg handlar inte om nå speciellt heller just..

Är ledig idag men börjar nattvecka imorn igen! men ska bli skönt med nätter ist för förmiddagar =)
Fick åka och hämta älsklingen från jobbet imorse, Han ringde tjugo över tre och berättade att han blödit näsblod kraftigt i nästan två timmar och fick inte stopp på det heller så han började känna sig yr. Jag kastade mig på telefonen till sjukvårdsupplysn. och dom sa att ja skulle hämta hem honom genast och försöka få stopp på blödningen annars skulle ja ringa tillbaka! fick några bra råd jag skulle testa för att få stopp på det. Men när ja kom fram hade Niklas lyckats få stopp på det själv som tur va men han var blek och trött så ja tog med honom hem iaf! Han behövde nog vila sig lite, inte bra att förlora så mkt blod. Så idag har Emma beställr järn tabletter plus massa annat bra och ha till vårat apotek här hemma =) Usch blev så orolig inatt! Han brukar ju blöda näsblod titt som tätt för att han har så ytliga kärl i näsan! men han frå ju alltid stopp på det ganska fort och vet precis hur han ska göra. Så när han själv inte vet hur han ska göra då blir man orolig! Tur allt gick bra!

Jag har nästan till 100% bestämt att ja ska klippa mig nu ist för att spara ut håret, men vet inte hur ja vill ha det? har kollat in massa olika korta frisyrer men ju mer ja kollar ju flera alternativ hittar ja och då blir det bara värre =)


Den här låten strömmar ut i högtalarna, Älskar den!



Nej ju ska ja böra plocka lite här hemma! kanske slänga på en tvättmaskin oxå kanske? Får se hur långt orken räcker =)

Trevlig helg hörrni!!


jenny

du är bäst!! tur att jag, texas och nicko har dig!!

usch de är otäckt de där! hälsa nicko från mig!!

pusspuss

Skrivet: 2010-01-23 Tid: 16:38:26
URL: http://plastros.blogg.se/
Ida

Usch det är så läskigt sådant där :S

Emils farsa har blödigt ganska kraftigt tidigare av samma anledning som Nicko. Men han har bränt(?) sina blodkärl i näsan för att de inte ska gå sönder. Kanske kan vara en tanke att kolla upp det iaf.



Kram kram

Skrivet: 2010-01-23 Tid: 20:28:53

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: