Måndag - Arbetsdag


Skrivet: 2010-01-04 » Tid: 12:22:15 » Allmänt

Första arbetsdagen 2010 börjar idag! dessutom så börjar ja med dryg vecka =( och som pricken över i:et så har ja fått urinvägs infektion =( Vi var ju och åkte pulka och grillade korv i klackberg igår och måste ha blivit kall då eller nått för nu är den här! Ja som har klarat mig så bra tills nu! fan helvetes jävla skit! Trodde ja hade byggt upp nå bra immunförsvar för de eller nått men näe då! fan fick ju uringvägsinfektion t.o.m i Juni förra året! hur lyckas man med det liksom? Sen brukar ja få de direkt de blir nån minus ute men har klarat mig ända tills nu !!

Ja ja pratade med doktorn iaf, hon sa ja skulle dricka mkt vatten och citron vatten och kissa massa så kanske de gick över av sig själv, men vet att ja testat de varje gång och de hjälper aldrig! Menfår väl vänta några dagar o ringa igen så kanske man kan få pencelin. Tänk om man kunde ha pencelin redan klart i sin journal så kunde man bara ring läkarn så kunde hon skicka recept till apoteket så man kan börja behandla direkt så slipper man gå dit och testa sig när man redan vet att man har de! har man haft den 3-4 ggr/Vinter i ca 4 års-tid så då borde man kunna känna symtomen! Men men...

Nu ska ja packa väskan och göra mig klar till att sätta fart mot Atlas och jobba skiten av mig =)

Häjj Häjj !!!


Caroline

Ett tips är att dricka tranbärsjuice. Jag brukar jämt få urinvägsinfektion och är det lindrig så hjälper tranbärsjuicen :D Hoppas du är bättre snart!

Skrivet: 2010-01-12 Tid: 14:46:27
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: