Och den stora nyheten är....


Skrivet: 2010-01-15 » Tid: 15:45:35 » Allmänt

ATT VI KÖPT NY BIL =)  Ledsen att behöva göra er besvikna ni som trodde vi skulle ha barn =) Niklas ville först inte att ja skulle skriva något utan att folk skulle få se de själva =) men när alla typ trodde att jag var på "tjocken" så sa ja att det är lika bra att skriva och berätta vad hemligheten va så inga rykten börja gå i den här lilla hålan =) Älskar nya bilen! det är helt underbar! och så mkt smidigare än klump volvon =)

Idag har ja o sara varit ute och gått en lång skogspromenad med vovvarna, sen käkade ja och älskling lite sen efter han åkte till jobbet så slocknade ja på soffan =) va skönt att ta en liten powernap! Igår så åkte jag o Dongen hem till Johan och våldsgästa lite, sen kom Erika över så åkte vi alla ner till ica och handla lite taco saker sen hem till mig och gjorde tacos *mmums* sen va de dags att åka över till fagtown och hämta älskot från jobbet sen åkte vi hem och spela yatzy med Frida, Dongen och Erika =) Var en jätte skojjig kväll! Hoppas de blir skoj ikväll med då bästaste Frida och jag ska hitta på nå busigt =) Älskling skulle bli med sen när han slutar!

Nej nu ska ja plocka lite här hemma!

Ha en toppen helg!!

Puss & kramen


jossan

fick mail om att de komemr komam en kallelse till svenskprov å myndighetssamtal..=) har ju sökt redan.. =)) va blev de för en pärla..?? =)) jag e jätte nöjd med jobbet.. å idag har jag setat mitt ansvarsområde varje ledig liten minut..=)) så himla skoj.. =)) puss puss

Skrivet: 2010-01-15 Tid: 17:56:13
Veronica

nämen! va kul!! Vad är de för bil då? :) Tack gumman! Jag hoppas vi ses snart!! <3

Skrivet: 2010-01-15 Tid: 18:54:14
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Emma

Sv: Det blev en Passat variant - 07

Skrivet: 2010-01-15 Tid: 19:07:46
URL: http://nickosemma.blogg.se/
jenny

haha visst är han söt!!! han vill nog gärna fly till dig med tanken på allt jag hittar på med honom hela tiden!!! haha! ja han växer så de knakar.. min lille skrutt!! Saknar dig såååååååååååå mycket darling!!

pusspuss

Skrivet: 2010-01-20 Tid: 19:08:07
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: