Ojojoj


Skrivet: 2010-01-21 » Tid: 15:36:48 » Allmänt

Vad längesen de var ja bloggade och vart tar alla dagar vägen? känns som jag har tusen saker att göra men hinner inte med en enda =( Först så jobbar man så ska man laga mat och äta sen har man hemma sysslorna som handla, tvätta, plocka disk m.m sen är de ju läggdags =)

Någon som har tid och lust att lära mig lite skit om photoshop någon dag i helgen? skulle verkligen behöva hjälp med en sak =)

Tänkte ja skulle prova mig på att sockerbanta oxå? någon som hört nått om det? läs lite överallt att många bara rasat i vikt när de slutat med socker. Men nu tänker jag ju inte sluta med socker som i allt socker utan det onödiga socker som i godis, Kakor, den varma chokladen på jobbet m.m får se om det blir någon skillnad! Kul att testa bara och se om det gör skillnad på vågen =)

Har hittat en ny favoritfrukost =) Lätt vaniljyoughurt med skivad banan i och fullkornsknäckemacka med mjukost på *mmums* ja som aldrig äter frukort annars har numer börjat längta till ja ska äta frukost =) konstigt hur de kan bli!!

Pratade med Linda idag och kanske vi ska dit nästa helg och bowla, gå ut och äta och bubbla lite och festa där då =) *Hopppas*

nej nu ska ja ta och sufa vidare! många bloggar att läsa sen ska ja nog beställa lite stuffs =)

ha de bra!


jenny

jag hade jätte gärna lärt dig photoshop!

och sen de där om västerås.. jag kan nog kanske vara med iaf.. tänkte ringa dig snart och prata med dig!!! älskar dig puss!

Skrivet: 2010-01-21 Tid: 18:13:49
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: