Söndag


Skrivet: 2010-01-24 » Tid: 12:03:42 » Allmänt

Då var det söndag igen och de är dags att jobba igen =) men inte nu utan ikväll! men går ut två timmar tidigare så att ja kan samåka med grabbarna så slipper ja ta egen bil bara för två timmar + att ja behöver lite komp så de skadar ju inte heller =) Igår som va min enda ledig dag spenderades först med att städa hemmet och rensa bort en massa saker överallt, sedan åkte vi ner och handla lite stuffs på ica, för att sedan laga ungspannkaka =) va så himla gott, kunde ha ätit ihjäl mig =) När jag sedan skickat iväg gubben till jobbet så satta ja och surra med folkpå msn alldeles för många timmar för sedan åkte ja hem till Fam. Johansson och spela spel och käkade lite mat. Åkte sedan hem med en trött lite spralliz som slockanade på en gång vi kom innanför dörren, Sen ringde en füller DingDong och ville hem till Fagtown så skjutsade hem honom men innan de stannade vi till på Atlas för att säga hej till älsko som jobbade! Så somnade väl vid halv tre tiden inatt (bra med tanke på att man ska jobba natt i natt) så gick upp vid kvart över tio och tog mig en dusch (Vill ha badkar nu!!) slängde i mig lite frukost och nu sitter jag här =) Ska ta och slå in Hannas paket och åka dit på en fika strax! sen är det bara hem och slänga ihop lite mat och sedanåka till Das Atlas för 12h nattskift =) Fin start på nio nätter =) Och sista dagen att vara fattig för kl 00.00 inatt ramlar lönen in =) *härligt härligt*

På Onsdag ska ja med Jannica till Avesta och sola och på Torsdag ska vi till blge och shoppa lite =) och någon dag i veckan ska ja följa med henne till Ludvika =)

Hoppas alla haft en toppen helg!

Heiitåå!!


veronica

gumman, jag saknar dig! <3 kan vi inte ta och ses snart?

Skrivet: 2010-01-25 Tid: 18:27:34
URL: http://sstromberg.blogg.se/
veronica

Åh! det låter ju jätte kul! men blir det hela dagen då? vart ska ni festa? Jag lär fundera lite på det, men vilka blir det isf? PUSS

Skrivet: 2010-01-27 Tid: 14:16:37
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: