100 år sen


Skrivet: 2010-03-10 » Tid: 14:27:02 » Allmänt

sist jag bloggade känns det som =) men som sagt så har man ju tup bara jobbat, ätit o sovit! men nu har ja bara två nätte kvar sedan är de ledighet på schemat =) Och i helgen kommer TEXAS och JENNY!!! Ska fan krama ihjäl dem!! hehe nej men har saknat dem sjukt mkt! Hoppas hoppas de hittar nå hus närmare här snart så dom flyttar närmars snart så ja kan träffa mitt gudbarn och bästa vän när jag vill!!

Älsklingen fyllde år i lördags så då var de lite kalas här när ja slutade jobbet men gick och la mig vid tio tiden igen då ja skulle upp kvart i fem dagen efter igen och jobba 12h till =) Men nu har du bara 1 år kvar till trettio älsk! 1 år närmare pension får du tänka =) Men jag älskar dig mest iaf min gubbe <3

Alliz och ja har börjat lite smått med lydnaden igen och hon verkar inte ha tappat så mkt där! får se nu i vår hur det går med spåren? Hoppas hon inte tappat för mkt där heller, så kanske vi kan ut och tävla lite i sommar ja och min pälskling spralliz <3

Förskyld har jag blivit på kuppen oxå! Nu vill ja få vår/sommar, nu på en gång!! Så less på snön nu!men va mkt skönare det är och jobba natt det är ljusare när man åker hem och man har fågelkvitter =) Blev helt salig imorse =)

Nej om man skulle ta och laga lite mat då =) Får se vad de står på menyn idag =) GI skulle jag gissa på =)

Puss o kram






DOM BÄSTA I MITT LIV <3

jenny

Du får gärna krama oss hårt. men inte ihjäl oss. vore lite tråkigt :P:)..

dom bästa i ditt liv! hmm du glömde mig och texas! :( pusss pussspusss

Skrivet: 2010-03-10 Tid: 16:10:00
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: