jag är för dålig


Skrivet: 2010-03-15 » Tid: 12:50:39 » Allmänt

på attblogga men när ja har världens bästa jenny och texas här på besök så hinner ja inte blogga, då vill ja vara med dem så mkt det bara går =) Har iaf haft en super trevlig helg! i fredags var ja till lotta och hon färgade håret på mig, va jätte kul att träffa henne ses inte så ofta fast vi bor i samma kummun men alla har vi fullt upp med vårat men vi han babbla av oss ganska mycket, sen kom jenny & co till norberg så vi var och kollade på ett hus åt dom... det var jätte fint!!ljust och öppet! önskar ja hade ett fast jobb så ja och älskling kunde hitta ett hus vi verkligen vill ha! men den här lilla lekstugan får duga ett tag till =) på kvällen blev de let´s dance och mys. Pålördag träffades ja, alliz, jenny, andreas, texas, martina och isabell uåpp vid myntan och tog en promenad i det fins vädret, efter så kom även porr, anders och chili va ute i över två timmar men gick inte så fort nå motion kan ja nog inte kalla det =) men va härligt att bara traska runt och prata massa strunt =) sen åkte ja hem och städa lite tills folket skulle komma upp och titta på  melodifestivlen, va jätte trevlig, ja o jennysarna drack vin medans de andra var nyktra, efter de var slut så åkte vi ner till john och fortsatte festen då älskling skulle lägga sig som skulle upp och jobba. Vi drog sedan ner till portan och träffademassa roliga människor där. Tråkigt nog så blev de lite tjafs innan vi skulle hem men vad kan man säga det är ju norberg =) haha men ingen kom till skada som tur är och vi åkte hem och sov. Igår var det rally så jag och alliz traskade upp till bålsjön och tittade på det, men efter ett tag så kom baksmällan krypandes så ja tog mig hem och bädda ner mig med två alvedon och massa vatten och vilade en timme sen kom fiffi o tjoppe och ryckte liv i mig sen blev de pizza o kortspel med dom! Älsk kom hem tidigare från jobbet igår så vi mös i soffan med bra filmer och tvprogram.

Idag har jag varit ute och gått med frida, träffade aven martina o frida o barnen, lotta och lillis, och så gick vi förbi Alliz bror winston så dom fick leka lite innan vi gick vidare. Nu är man hemma och full av energi, ska kasta på en maskin med tvätt sen invänta älskling som är och gymmar innan vi ska åka och handla lite hundmat m.m
Får se om det blir en fika hos svärmor på eftermiddan! och sesn såklart gympa ikväll !! Fan va kul!!

Summering: Har haft världen bästa helg, Jenny jag längtar tills ni bor här och vi kan umgås precis när vi vill!! Har alltid så skoj med dig bäjb <3

Här kommer lite bilder från helgen:




Nej nu dags för en tvättmaskin och plocka lite =)
Ha en trevlig måndag allesammans!

jenny

fan vilka fina bilder... snälla emma du måste skicka dom till mig!!! jag har haft en as roligt helg och vi kommer ju upp snart igen!!! älskar dig enormt pusspuss

Skrivet: 2010-03-15 Tid: 14:12:55
URL: http://plastros.blogg.se/
jenny

fan vilka fina bilder... snälla emma du måste skicka dom till mig!!! jag har haft en as roligt helg och vi kommer ju upp snart igen!!! älskar dig enormt pusspuss

Skrivet: 2010-03-15 Tid: 14:13:56
URL: http://plastros.blogg.se/
martina

underbara bilder:):) snor dom på sötis bebisarna:) puss

Skrivet: 2010-03-15 Tid: 14:46:21
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Mickis

:)

Skrivet: 2010-03-16 Tid: 07:19:32
URL: http://mickislammi.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: