morgonstund har guld i mun


Skrivet: 2010-03-16 » Tid: 10:27:22 » Allmänt

Japp precis hemkommen från en lång skogspromenad med sara och hundarna! gud vad härligt det var =) Nu är ja full av energi men har sån jävla träningsvärk efter gympan igår (tack josse) men de e de värt för det är så jävla kul med gympan! man känner verkligen hur man tränar hela kroppen =) satan bara att ja missar passet på torsdag! men då får ja mitt pass på jobbet ist =) Idag ska jag testa blomkålsmos, någon som vet om det smakar helvete eller inte? får ju inte äta vanligt mos för min diet så ska testa de som ett alternativ =)

Har iaf bestämt mig för att nästa bil vi/jag köper ska vara 4-hjulsdriven! Det är de enda ja saknar från volvon! Fan tar mig ju knappt upp för en backe nu när det är halt med passaten.. skulle upp för backen i kylsbo (visserligen är den extrem) men kom inte upp hur jag än gjorde, så fick backa ner för hela backen och vända och åka runt ist ! Fan med en ny bil ska man väl kunna ta sig fram? eller? Jaja nog gnällt på bilen den är för överigt jätte bra! skön att köra/åka!

Fårse om ja ska ta ut mamsen på en lite åktur idag så hon slipper sitta inne hela tiden med sitt gips! funderar på att åka och hälsa på hos moster! vill ju höra allt om deras egypten resa! Fan vad ja är avundsjuk på fiffi och tjoppe som åker dit på söndag! vill oxå! men snart får ja åka till kreta och sola och bada =) och veronica du åker ju dit före oss du din sate <3 =)

Nej nu ska ja surfa vidare! kanske bloggar mer senare men nu är ja lite irriterad på en person! men de är inget jag kommer ta upp här så ni behöver inte kommentera och fråga vem eller varför. Veronica du vet!

Puss o hej

Veronica

japp älskling, jag vet vad du menar. Men som sagt, Who give a fuck? ;)



Jaaa, jag längtar sååå! Jag såg på en annan karta att vi ligger ganska nära varann! :D

Skrivet: 2010-03-16 Tid: 14:54:30
URL: http://sstromberg.blogg.se/
T

Jag vet också!!!=)

Skrivet: 2010-03-16 Tid: 16:24:49
Veronica

Tack baby!! Ja vem vet ;) hehe. Det fanns på apollos hemsida :D älskar dig vännen!

Skrivet: 2010-03-16 Tid: 18:32:50
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Mickis

Vad är det för en gympa, vill oxå svettas fett haha ? Och vad är det för Diet ? Och har ni köpt ny bil ?? Oj va frågor de blev :P Jisses nu får du ta eran nya bil å styra hitåt nån helg när ni är lediga :) Så man får se den samtidigt som ni kan se vart vi bor :):) Puss

Skrivet: 2010-03-17 Tid: 15:22:18
URL: http://mickislammi.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: