Up and away


Skrivet: 2010-03-25 » Tid: 20:07:06 » Allmänt

Kan man lugnt säga att ja gjort idag! Klev upp 04.30 och åkte iväg till jobbet, jobbade till 1 och sen åkte och fiskade upp Dongen för att sedan åka till v-ås och på rättegång (äntligen blev den av) kom dit lite tidigare än vad ja skulle så tänkte va skönt då hinner ja gå på toa innan ja ska in, men nehe då,,, precis när jag hittar toan så hör ja att ja kallas in till salen 25 min tidigare än vad ja ska =) så kutade dit istället pinknödig som ett as.. jaja tog väl kanske en tio min högst =) sen åkte vi vidare mot tunbytorp och till mekonomen, sedan till erikslund och massa affärer där,, hittade iag 2 par skor =) men inga kläder alls?!! Jaja drog väl oss hemåt efter en snabb shoppingrunda och när ja kommer inte till k-gruvan så är det stopp vid storkiosken! Va nu tänkte ja!? Sedan står en bil mitt i vägen som det står arbetsledare på och blinkar som aldrig förr!! jaja tänkte ja och stannade! Plötsligt kommer bilen närmare mig och en kille kommer ut och säger att ja lär backa en 50 meter till för dom håller på att backa med en lastbil med JÄTTE maskin på släpet (Den vara gigantisk) Och de enda ja tänkte va fan va lik robinsson Robban han va och hade norrlands dialekt och allt!! haha en kopia! men men ja backade snällt.. och jisses sen kom en bara EN utan TVÅ lastbilar med varsin GIGANTISK maskin på släpen! och skulle back förbi avsmalnade vi storkiosken och åka upp mot k-gruveparken =) haha coolt som fan tänkte ja!! jaja efter många om o men så fick vi iaf åka förbi, Skynda mig hem för att byta bil och hämta Alliz så åkte vi till skogsbo och till systersonen men ett batteri till hans epa som ha handlat på biltema, hämtade även en skiddress ja ska låna med mig till Lappland.. Fick lite våfflor *mummma* sen kände ja att ja va tvungen att åka hem då ja bara flängt och farit hela dagen! Så pratade med älsklingen påvägen hem från Avesta och berättade om händelsen med lasbilarna och deras GIGANTISKA maskinerpå släpen och hur dom backa o hade sig och nämde att en karl i en blinkande bil sagt åt mig och backa och att han var groteskt lik robban från robinsson, Då berättar älsk att han jobbar som arbetsledare och att då var de nog han ändå!! Så de ni idag har ja pratat med en kändis och han var i KÄRRGRUVAN!! haha de ni?! Stort va? hehe

Ojoj vilket långt inlägg de vart nu! nu måste ja skynda mig så ja hinner se Sveriges värsta bilförare

Ha en toppenkväll!!

Imorn ska ja till The studio i v-ås och bli sminkad o stylad o fotad =)

Hade hade

Mickis

Hihi Sveriges värsta bilförare alltså .. Dom där 2 brudarna .. Jisses.. Aha the Studio, dit skulle ja ha åkt på Fredag, men avbokade igår :/

Skrivet: 2010-03-26 Tid: 09:55:40
URL: http://mickislammi.blogg.se/
martina

åhh robinsson robban, han va ju jag störtkär i när ja va 14 lr nåt:P du skulle knäppt kort:P

Skrivet: 2010-03-26 Tid: 12:51:22
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Veronica

va kul att dra till "the studio" varför sa du inget tidigare för hade vi kunnat dra dit tsm! dock är de synd att korten är så jävla dyra ;s .. <<3

Skrivet: 2010-03-26 Tid: 14:59:30
URL: http://sstromberg.blogg.se/
jenny

sådan mor sådan son?!? hmm då måste han var sjukt söt och obotligt snygg! :) hahaha :P

Jaa snart ses vi!!! JIPPI!!!!! pusspuss

Skrivet: 2010-04-02 Tid: 08:51:11
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: