fredag=lååånghelg att jobba


Skrivet: 2010-05-14 » Tid: 18:59:57 » Allmänt

När andra får lång helg att vara lediga för de är kristi flygare dagar och sånt skit så få en annan jobba =( Har ju "bara" 58h kvar att jobba tills nästa ledighet =( Sen ska man ut och göra två övertidsskift på ledigheten sen! Just nu känns det som att ja typ kommer dö eller nå.. men men bara att bita ihop! ska ju åka på kryssning med älsklingen den 29:e och bara njuta och mysa och bara vara vi två =) sen den 3:e juni är de AC/DC i sthlm =) så ja kommer ha mitt roliga sen =) längtar som en toka till bägge två!  sen efter AC/DC är det bara tre skift (32h) kvar av den cykeln att jobba sen är man långledig så ja klarar mi nog ändå =)

Och ett STORT GRATTIS till min kusin och hans sambo Josefine som fick en liten pojk igår!! Han är så underbart söt lillprinsen! Hoppas bara han får en namn snart =) Blir att åka och gosa bäbis nästa vecka någon eftermiddag =)

Har sålt min "rally" opel med =) både glädje och lite sorg att bli av med den =) Var till valbo igår och skulle titta på en ny bil till mig (en mazda 6 kombi) men neiijjdå den va inte alls att köra och så som ja föreställt mig, riktigt missnöjd så nu letar ja bil på nytt och nå helt annat den här gången =) Jag är ju billös =) Förstår ni hur sjukt de känns att inte äga en bil?! Måste verkligen hitta en ny pärla snart!

Vad har mer hänt sen sist då? hmm.. näää kommer inte på någe mera! Är för trött för att tänka!

Ha de gött så hörs vi och ses nån annan gång =)



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: