17 Augusti!


Skrivet: 2011-08-17 » Tid: 16:33:47 » Allmänt

Härligt de börjar närma sig höst!! Ursäkta men jag älskar hösten!! då får man tända ljus och mysa ner sig med en filt i soffan och alla serier börjar igen som man kan följa! Är ju bara skit på tv på sommarn! It sucks!

Idag har vi varit hos Veronica och Lucas i hedemora på baby/barnträff! Jag, Frida, Martina och barnen samåkte härifrån! Isabelle åkte med mig och Frank! Gick jätte bra med henne med tanke på att hon alltid varit lite rädd för mig men idag så tyckte hon det var roligt att leka med mig=) Söta tjejen! Var super roligt att träffa alla trevliga mammor och söta barnen! Och Veronica hade bakat de godaste fikat EVER!! skulle kunna ha ätit ihjäl mig =) fikoman som man är =) Frank ville inte åka hem tror ja.. han gallskrek nästan hela vägen hem så fick släppa av han hemma med pappa Niklas innan jag körde hem Isabelle.. men han hade lugnat ner sig så fort dom kom in som tur är =)

Ikväll kommer Dongen och Elina hit och ska grilla lite med oss, och så ska ja ut på en promenad med Jossan när hon orkar! så den här dagen kommer springa iväg den oxå! men men va gör väl de när man har världens underbaraste, finaste son som förgyller mina dagar =) Han växer så de knakar =) 5212g vägde han sist =) ska ner på fredag och väga han igenpå den öppna vägningen =)

Här kommer bilderna på de ja shoppade på mormors boden som jag lovat! + lite bilder från dagens träff hos Veronica och lite andra kort på FrankieBoy <3

 

 




Bilder från Baby/Barn träffen idag:
    
 


Veronica

Åh dom där var ju jätte fina! De där du köpte! :)



Va kul med mer bilder! Dom där snor jag och lägger upp också :) <3 älskar dig gumman

Skrivet: 2011-08-17 Tid: 17:53:22
URL: http://Sstromberg.se
veronica

självklart kan jag följa! Gör jag gärna! :) Ses vi ikväll då? :) Jag håller på att förbereda massa skräckisar ;) <3

Skrivet: 2011-08-18 Tid: 10:39:24
URL: http://sstromberg.se
Mickis

Mysigt de ser ut allt :)

Skrivet: 2011-08-20 Tid: 15:58:46
URL: http://mickislammi.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: