Nu har man hållit mamma och pappa vaken in...


Skrivet: 2011-08-14 » Tid: 11:10:44 » Allmänt

img_6402 (MMS)

Nu har man hållit mamma och pappa vaken inatt och fått upp dom ur sängen så nu är de dags för mig att sova! Hehe härliga unge! Men vi älskar dig ändå :) Igår var vi först på auktion i åsgarn, sen stanna vi till på loppis efter vägen och sedan far vi till inredsboden min lilla mormor och jag. Där handla jag två fina ljuslyktor och ett blomsterarrangemang och en hjärtlykta att ha värmeljus i som man hänger i fönstret. Slänger upp bild senare! Kan verklugen rekomendera ett besök dit! Bra priser och mysig miljö! Gå in på min lilla mormor och jag på facebook så ser ni när hon har öppet och lite saker hon har! Igår kväll var vi till Eskiln på sista musikkrysset för iår! Fick inte alla rätt och ingen vinst men vi hade trevligt iaf.  Idag står städa och tvätta och handling på schemat. Skitråksit men nödvändigt! Har även planer på att göra om sovrummet nu :) få se vad de blir .  Någon som vill hitta på nått i veckan? Hojta till!! Stort GRATTIS till Moa och Stefan till deras lillkille som kom imorse!! Nu måste jag ta tag i städning m.m!  Puss o kraaaam!



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: