baby rum


Skrivet: 2011-05-17 » Tid: 12:37:34 » Allmänt

här kommer de lovade bilderna på före och efter renovering av baby rummet!!

FÖRE:


 


och EFTER:



Bilder på när det är möblerat o klart får ni sen =) väntar på några detaljer till innan jag är nöjdmed rummet =)
Men är toknöjd med rummet! vill ju byta med bäbis nu =)

Vilket jäkla trökväder de är idag då? Sitter hemma och inväntar älsk som är hos tandläkarn sen ska vi till mamma och käka=) skönt att bli bortbjuden på mat när man är gravid =) det är vardagslyx =) Vi har inskaffat en ny familjemedlem! en schäfer hane på 9 veckor =) han är underbar och kommer bli en stor vovve =) är redan stor för sin ålder =) bilder på han kommer senare! kan blogga in en bild via mob sen!

Nu ska ja ta ut vilddjuren på en kissning =)

Ha de gött allihopa!!


Anonym

inte i min smak....tur alla tycker olika jag vill att mitt bebisrum ska vara sött. Lycka till /Lina

Skrivet: 2011-05-17 Tid: 15:51:24
Emma

Lina: Precis smaken är som baken DELAD =)

Skrivet: 2011-05-17 Tid: 19:31:07
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: