Nytt år, Nya tider


Skrivet: 2012-01-03 » Tid: 18:13:30 » Allmänt

Dags att ta upp bloggandet igen! (vet att jag sagt så förut) men de går lite i perioder de där sen beror de på hur mkt tid man har. bloggade mera när man kunde blogga från mobilen men den appen verkar hel cepig för går inte att ladda upp bilder? så nu ska ja blogga från datorn så fort lilla ligisten låter mig sitta här nån min =) Mycket har hänt under 2011. Vi har fått världens underbaraste Frank <3 och skaffat våran "lilla" Björn =) m.m och kan summera detta som ett mkt bra år! Hur har erat nyår varit? Frank blev 6 mån den 28 dec och de märks att han växer och nu börjar det hända massor =) man hinner knappt med längre =) Men nu har jag tagit mig i kragen och ska kosta på mig ett gymkort =) ska köra igång nästa vecka! Ska försöka hinna med 3 pass i veckan men de beror ju lite på hur Nicko jobbar med då det är kvällstid och pajen ska sova! Morgonpromenader har vi oxå börjat med så nu ska ja bara lägga om maten lite så kanske de snart syns på vågen oxå! har inget nyårslöfte om att gå ner eller så utan vill bara komma igång och sluta bete mig som en fikatokigsoffmunk =) Har ni några nyårslöften? Ska ta tag i tvätthögen snart somvillbli invikt i byrån.. men slänger upp lite bilder från jul o nyår först =)


Julen:

        


Nyår:

             


+ några bilder från dagens lekdate:

    

tack o hej !!!


Veronica

Vilka underbara kort gumman! Så fina :) <3

Skrivet: 2012-01-03 Tid: 18:46:19
URL: http://Sstromberg.se
veronica

Har man väl börjat så försvinner sötsuget faktiskt! :) sök på google så kommer de upp massa recept :) <3

Skrivet: 2012-01-04 Tid: 08:11:05
URL: http://sstromberg.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: